POLITYKA JAKOŚCI
Wizja:
Chcemy być organizacją przyjazną otoczeniu, systematycznie zwiększającą swój udział na rynku usług poligraficznych spełniającą aktualne i przyszłe wymagania i potrzeby naszych klientów.
Cele:
– Produkowanie i dostarczanie klientom produktów spełniających ich wymagania.
-Zadowolenie pracowników poprzez stworzenie przyjaznych warunków środowiska pracy.
– Dbałość o interesy Spółki w każdym aspekcie jej funkcjonowania.
Zadania:
– Proceduralne kwalifikowanie dostawców oraz weryfikowanie przestrzegania przez nich zasad mających wpływ na bezpieczeństwo i jakość dostarczanych materiałów.
– Budowanie zaufania i zadowolenia klientów poprzez spełnianie ich wymagań i oczekiwań.
– Zapewnienie bezpieczeństwa wyrobów poprzez identyfikowanie wszystkich potencjalnych zagrożeń, szacowanie i zarządzanie ryzykiem w oparciu o zasady dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.
– Realizacja procesów Systemu Zarządzania Jakości zgodnie z ustalonymi wymaganiami umożliwiająca wytwarzanie produktów spełniających oczekiwania klientów.
– Stały przegląd przyjętych standardów i procedur związanych z jakością wytworzonych produktów z uwzględnieniem zmian w procesach i technologii produkcji.
– Nadzorowanie i optymalizowanie kosztów we wszystkich procesach Systemu Zarządzania Jakości.
Założenia Polityki Jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników, a jej efektywność systematycznie weryfikowana.