Polityka jakości
Wizja:
Chcemy być organizacją przyjazną otoczeniu, systematycznie zwiększającą swój udział na rynku usług poligraficznych spełniającą aktualne i przyszłe wymagania i potrzeby naszych klientów.
Cele:
- Produkowanie i dostarczanie klientom produktów spełniających ich wymagania.
- Zadowolenie pracowników poprzez stworzenie przyjaznych warunków środowiska pracy.
- Dbałość o interesy Spółki w każdym aspekcie jej funkcjonowania.
Zadania:
- Proceduralne kwalifikowanie dostawców oraz weryfikowanie przestrzegania przez nich zasad mających wpływ na bezpieczeństwo i jakość dostarczanych materiałów.
- Budowanie zaufania i zadowolenia klientów poprzez spełnianie ich wymagań i oczekiwań.
- Zapewnienie bezpieczeństwa wyrobów poprzez identyfikowanie wszystkich potencjalnych zagrożeń, szacowanie i zarządzanie ryzykiem w oparciu o zasady dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.
- Realizacja procesów Systemu Zarządzania Jakości zgodnie z ustalonymi wymaganiami umożliwiająca wytwarzanie produktów spełniających oczekiwania klientów.
- Stały przegląd przyjętych standardów i procedur związanych z jakością wytworzonych produktów z uwzględnieniem zmian w procesach i technologii produkcji.
- Nadzorowanie i optymalizowanie kosztów we wszystkich procesach Systemu Zarządzania Jakości.
Założenia Polityki Jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników, a jej efektywność systematycznie weryfikowana.